loading...
به روز ترین سایت
علیرضا بازدید : 92 یکشنبه 07 بهمن 1397 نظرات (0)

بالاخره بعد از مدت ها انتظار، نسخه جدید مرورگر اینترنتی فایرفاکس مخصوص گوشی های اندرویدی ارائه شد. موزیلا فایرفاکس 15 با قابلیت های جدید و رفع برخی اشکالات نسخه های قبلی، هم اکنون از سایت سرزمین دانلود قابل دریافت است.

 

فایرفاکس 15 اندروید، دارای سرعت بارگذاری بالاتر و سیستم امنیتی پیشرفته تر است. که کمک میکند وبگردی سریع و مطمئن را با گوشی موبایل خود تجربه کنید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار جدید اندروید میباشد.

علیرضا بازدید : 89 دوشنبه 07 آبان 1397 نظرات (0)

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی هدفون به گوش دارید، از صدای اطرافتان غافل میشوید. مثلا وقتی کسی شما را صدا میزند متوجه نمیشوید. یا اگر در خانه باشید و تلفن زنگ بزند شما نمیشنوید.

 

نرم افزار Around Sound Pro در این مواقع مثل گوش شنوای شما عمل میکند و به محض اینکه متوجه صدایی در محیط اطراف شود به شما اطلاع خواهد داد.  این نرم افزار به محض تشخیص صدا، با پیغام صوتی یا تصویری روی صفحه، شما را با خبر میکند. همچنین به صورت خودکار صدای هدفون را قطع میکند تا شما صدای محیط را بشنوید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار جدید اندروید میباشد.

علیرضا بازدید : 73 دوشنبه 07 آبان 1397 نظرات (0)

اگر از کاربران شبکه اجتماعی گوگل (معروف به گوگل پلاس) باشید، حتما میدانید که برای استفاده از این شبکه اجتماعی نیاز به نرم افزار خاصی ندارید و فقط کافیست که با مرورگر خود وارد سایت این شبکه شده و با نام کاربری خود وارد سیستم شوید. در حالت عادی برای ارتباط با این شبکه از طریق موبایل هم نیاز به برنامه خاصی نیست. اما شرکت گوگل با ارائه نرم افزار مخصوص گوگل پلاس، کار با این شبکه اجتماعی را برای کاربرانی که از طریق موبایل وصل میشوند راحت تر کرده است.

 

توسط نرم افزار مخصوص Google Plus ، برخی از امکاناتی که برای استفاده باید از اینترت Load شوند به صورت پیش فرض و با آیکون های مجزا در اختیار شما قرار میگیرد. به این ترتیب میتوانید با سرعت بیشتری از این شبکه اجتماعی استفاده کنید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار جدید اندروید میباشد.

علیرضا بازدید : 83 دوشنبه 07 آبان 1397 نظرات (0)

نرم افزار Task Manager مخصوص اندروید، عملکردی مشابه با Task Manager ویندوز دارد. یعنی توسط آن میتوانید برنامه های در حال اجرا و همچنین وضعیت استفاده از منابع گوشی را مشاهده کرده و برنامه های اضافی را ببندید.

 

بستن برنامه های اضافی که فعلا به آنها نیازی ندارید، علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی کاملا محسوس در مصرف باتری میشود، میزان حافظه خالی Ram و منابع پردازنده را نیز بهبود میبخشد. به این ترتیب اجرای برنامه ها و بازی های سنگین برای گوشی شما راحت تر خواهد شد.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار جدید اندروید میباشد.

علیرضا بازدید : 72 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)

شاید شما نیز از کاربران گوشی های اندرویدی باشید که به هنگام نصب یک برنامه و یا بازی، با خطای Install Google Play Service مواجه شده اید.

 

در این موارد شما باید اپلیکیشن Google Play Services را بر روی موبایل خود نصب کنید.

 

اپلیکیشن قدرتمند گوگل پلی سرویس ابزاری ضروری برای به روز رسانی اپلیکیشن ها از گوگل پلی میباشد که دسترسی شما را به تنظیمات گوگل پلی میسر میسازد و به نرم افزار ها کمک میکند تا در حالت آفلاین سریع تر جستجو نمایند.

 

بیشتر برنامه های اندروید برای نصب و اجرای بدون مشکل، به نصب بودن این اپلیکیشن نیاز دارند. به همین دلیل، گوگل پلی یکی از برنامه های ضروری گوگل برای موبایل های اندرویدی است.

 

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه کردن به ادامه مطلب، ضمن آشنایی با سایر ویژگی‌های آن و نیز مشاهده تصاویری از محیط داخلی برنامه، آن را دانلود و نصب کنید.

علیرضا بازدید : 81 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)
امروزه نیاز کاربران به درک زبان های دیگر، با نزدیک شدن مرزهای ارتباطی ضروری شده است. برای هر کاربر اینترنتی، درک اطلاعات به یک زبان دیگر اهمیت زیادی دارد.

دیکشنری ها روش مناسبی برای ترجمه کلمات هستند، اما در بیشتر مواقع کاربر برای درک یک جمله و یا متن بلند مشکل دارد و در این صورت لغت نامه های تک کلمه نمی تواند راهکار مناسبی باشد. خدمات ترجمه ای نیز متون دریافت شده را در زمان طولانی و با هزینه بالا ترجمه می کنند.

اما در این مطلب قرار است به معرفی نرم افزار Google Translate بپردازیم. با استفاده از این دیکشنری اندرویدی می توانید متون طولانی را از هر زبانی به زبان دیگر به صورت رایگان ترجمه نمایید.
 
گوگل ترنسلیت از سرویس های محبوب گوگل می باشد که این بار نسخه اندرویدی آن نیز در دسترس قرار گرفته، و با استفاده از آن کاربران می توانند متون مورد نظر خود را با سرعت بالا ترجمه نمایند. با استفاده از نرم افزار مترجم آنلاین گوگل ترنسلیت می توانید اطلاعات مورد نظر خود را به بیش از 70 زبان زنده دنیا ترجمه نمایید. (با پشتیبانی از زبان فارسی)

این نرم افزار علاوه بر امکان ترجمه متن، می تواند نوشته های موجود بر روی تصاویر را نیز شناسایی و ترجمه کند. (مثل اطلاعات نوشته شده بر روی جعبه یک کالا)

نرم افزار مترجم گوگل به شما این امکان را می دهد تا برای کاهش هزینه های اینترنت، بانک اطلاعات زبان های این نرم افزار را دانلود کنید تا بتوانید کار ترجمه را به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت نیز انجام دهید.

به این ترتیب اگر نیاز به دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی، فارسی به انگلیسی، و انگلیسی به فارسی دارید، نیاز نیست برنامه های مختلف اندرویدی را نصب کنید. بلکه با گوگل ترنسلیت همه آنها را در اختیار خواهید داشت. این نرم افزار حتی قابلیت های یک دیکشنری صوتی را نیز دارد و میتواند کلمات را تلفظ کند!


نرم افزار Gogle Translate قابلیت ترجمه این زبان ها را دارد:

آلبانیایی، آمریزی، عربی، ارمنی، آذربایجانی، باسک، بلاروس، بنگالی، بوسنی، بلغاری، کاتالان، چوبهو، چیچوا، چینی (ساده شده)، چینی (سنتی)، کورسی، کرواتی، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، اسپرانتو، استونی، فیلیپینی، فنلاندی، فرانسوی، فریزی، گالیسی، گرجی، آلمانی، یونانی، گجراتی، کریول هائیتی، هاوسا، هاوائی، عبری، هندی، هیونگ، مجارستانی، ایسلندی، ایگبو، اندونزیایی، ایرلندی، ایتالیایی، ژاپنی، جاوانی ، کانادایی، قزاق، خمر، کره ای، کردی (قرمانجی)، قرقیزستان، لائوس، لاتین، لاتویایی، لیتوانیایی، لوگزامبورگی، مقدونی، ماداگاسمی، مالایی، مالایی، مالتی، موری، ماراتی، مغولی، میانمار (برمه)، نپالی، نروژی ، پشتو، فارسی، لهستانی، پرتغالی، پنجابی، رومانیایی، روسی، ساموئل، اسکاتلندی، صربی، سستو، شونا، سندی، سینالا، اسلواکی، اسلوونیایی، سومالی، اسپانیایی، ساندانی، سواحیلی، سوئدی، تاجیک، تامیل، تلوگو، تایلندی، ترکی، اوکراینی، اردو، ازبک، ویتنامی، ولز، خوشنوس، ییدیش، یوروبا، زولو


در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط این نرم افزار را مشاهده کنید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را دانلود نمایید.
علیرضا بازدید : 90 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)
نسخه جدید نرم افزار JetAudio برای اندروید منتشر شد. (9.5.3)
 

JetAudio یکی از برترین برنامه های پخش موزیک برای سیستم عامل اندروید می باشد. توسط JetAudio می توانید آهنگ های درون گوشی خود را با کیفیت بسیار بالایی اجرا نمایید.


از ویژگی های مهم برنامه JetAudio می توان به قابلیت تنظیم پیشرفته صدا اشاره نمود. افکت های صوتی متنوع برنامه مانند Wide, Reverb, X-Bass این امکان را به شما می دهند که وضوح صدای آهنگ را به دلخواه تغییر دهید.


یکی دیگر از امکانات حرفه ای جت آدیو، دارا بودن ویجت های متنوع است. 10 ویجت متفاوت با کاربرد های گوناگون درون برنامه قرار داده شده است که میتوانید از آنها استفاده نمایید.

 
اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، پیشنهاد میکنیم با مراجعه کردن به ادامه مطلب، ضمن آشنایی با سایر ویژگی‌های آن و نیز مشاهده تصاویری از محیط داخلی برنامه، آن را دانلود و نصب کنید.
علیرضا بازدید : 70 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)

در این مطلب از سرزمین دانلود می‌خواهیم شما را با یک مرورگر پرطرفدار اندرویدی آشنا کنیم. پس اگر به دنبال یک مرورگر جدید و البته قدرتمند هستید، نرم‌افزار قرار داده شده در این مطلب را از دست ندهید.

نام این مرورگر اندرویدی Maxthon5 Browser می‌باشد که تا به اکنون نزدیک به 100 میلیون بار توسط کاربران دنیا دانلود و نصب شده است. با استفاده از این مرورگر اینترنتی می‌توانید به تجربه جدید و منحصر به فردی از گشت و گذار در اینترنت دست یافته و از آن لذت ببرید.

اما چه چیزی باعث تمایز Maxthon5 Browser نسبت به سایر مرورگرها شده است؟ داشتن ویژگی‌هایی همچون بالا بودن سرعت، امنیت بالا، حفاظت از رمز عبور های شخصی شما، دسترسی به ایمیل و خدمات مربوط به آن، حجم مناسب، عدم مصرف بالای منابع سیستم، قابلیت مسدود کردن تبلیغات اینترنتی و... از جمله تمایزات و ویژگی‌های Maxthon5 Browser می‌باشد.

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه کردن به ادامه مطلب، ضمن آشنایی با سایر ویژگی‌های آن و نیز مشاهده تصاویری از محیط داخلی برنامه، آن را دانلود و نصب کنید.

علیرضا بازدید : 76 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار Musixmatch برای اندروید منتشر شد. (7.2.3)

 

تلفن های همراه امروزی دارای سیستم پخش کننده فایل های صوتی و تصویری هستند. یکی از لذت بخش ترین کارهای قابل انجام با گوشی، گوش دادن به موزیک توسط هدفون است.

 

اما برای اینکه لذت کافی از موزیک ببرید باید یک موزیک پلیر خوب داشته باشید.

 

موزیک پلیر Musixmatch یکی از بهترین و کامل ترین برنامه های پخش آهنگ برای موبایل های اندرویدی است. این موزیک پلیر دارای اکولایزر و تنظیم صدای قدرتمندی است که قطعا کیفیت پخش موبایل شما را افزایش میدهد.

 

اما این تنظیمات نیست که موزیک پلیر Musixmatch را خاص کرده است، خاص بودن این پلیر به دلیل قابلیت مشاهده متن آهنگ است. کافیست به اینترنت متصل باشید تا نرم افزار متن آهنگ شما را پیدا کرده و نمایش دهد. اهمیتی ندارد که زبان آهنگ چیست، این پلیر از بیشتر زبان ها از جمله زبان فارسی پشتیبانی میکند و بیشتر آهنگ های معروف فارسی را با متن آهنگ و عکس اصلی آهنگ نمایش میدهد.

 

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه کردن به ادامه مطلب، ضمن آشنایی با سایر ویژگی‌های آن و نیز مشاهده تصاویری از محیط داخلی برنامه، آن را دانلود و نصب کنید.

علیرضا بازدید : 46 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار Speedtest.net برای اندروید منتشر شد. (4.2.3)

 

دوست دارید سرعت اینترنت خود را تست کرده و سرعت واقعی آن را مشاهده کنید؟ پس نرم‌افزار اندرویدی قرار داده شده در این مطلب را از دست ندهید.

 

یکی از بهترین و دقیق ترین سایت های تست سرعت اینترنت، سایت Speedtest.net می باشد. در این مطلب، نرم افزار اندرویدی این سایت محبوب را برای شما آماده کرده ایم. اگر به سرعت دانلود و آپلود خود حساس هستید، با نصب این نرم افزار می توانید آن را بررسی و کنترل نمایید.

 

در نسخه Premium، علاوه بر امکان نمایش سرعت اینترنت، می توانید از تمام امکانات سایت Speedtest.net شامل نمایش اطلاعات ISP و Ping، شناسایی و رفع مشکلات مربوط به سرعت اینترنت، و نمایش اطلاعات در بازه های زمانی مختلف به صورت نمودار گرافیکی استفاده نمایید.

 

شما می‌توانید همین حالا با مراجعه کردن به ادامه مطلب، ضمن آشنایی با سایر ویژگی‌های آن و نیز مشاهده تصاویری از محیط داخلی برنامه، آن را دانلود و نصب کنید.

علیرضا بازدید : 51 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار Dropbox برای اندروید منتشر شد. (117.1.2)

 

Dropbox یک فضای آنلاین ذخیره سازی اطلاعات برای آپلود رایگان در اختیار شما قرار میدهد. این فضا در حال حاضر 2 گیگابایت است که در صورت نیاز میتوان آن را ارتقا داد.

 

توسط نرم افزار Dropbox شما میتوانید این فضای ذخیره سازی را مدیریت کنید. یعنی فایل های خود را به صورت رایگان در آن آپلود کنید، اطلاعات آپلود شده را منظم کنید، و هر زمان که احتیاج داشتید از هر جای دنیا به فایل هایتان دسترسی داشته باشید. همچنین میتوانید فایل های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

اما برای مدیریت این فضا شما نیاز به یک نرم افزار در گوشی اندرویدی خود دارید. نرم افزار Dropbox مدیریت کاملی روی سرویس ابری به شما میدهد و شما میتوانید به کمک این نرم افزار از تمامی امکانات این سرویس ابری استفاده کنید.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

علیرضا بازدید : 47 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)

امنیت موضوعی است که در استفاده از گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر‌ها، حرف اول را میز‌ند! اینکه بتوانیم امنیت سیستم خود را تامین کرده و از اطلاعات شخصی و محرمانه خود حفاظت کنیم بسیار مهم است.

در این مطلب از سرزمین دانلود می‌خواهیم شما را با یک آنتی ویروس حرفه ای برای سیستم‌عامل اندروید آشنا کنیم.

نام این آنتی ویروس "MAX Security" می‌باشد که نسخه خریداری شده آن را به صورت رایگان منتشر کرده ایم. این آنتی ویروس قادر است به بهترین نحو ممکن به شناسایی انواع ویروس‌ها، بد افزار‌ها، تروجان‌ها و... پرداخته و از اطلاعات گوشی شما در برابر آن‌ها حفاظت نماید.

سطح امنیتی این نرم‌افزار بسیار بالا بوده و با نصب آن، از وجود هر نرم‌افزار مشابه دیگری بی نیاز خواهید شد. علاوه بر این، "MAX Security" قابلیت‌های دیگری همچون بهینه سازی، کاهش دمای سخت افزار گوشی و... را نیز دارد.

جهت دانلود این آنتی ویروس اندرویدی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

علیرضا بازدید : 45 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)

نرم افزار Google Drive امکان دسترسی به فضای ذخیره سازی گوگل درایو، انتقال فایل به آن، و مدیریت فایل های درون آن را فراهم میکند.

 

گوگل، به همه کاربران خود یک فضای ذخیره سازی آنلاین یا اصطلاحا سرویس ابری با ظرفیت 15 گیگابایت میدهد. استفاده از این فضا و ذخیره فایل ها در آن رایگان میباشد. اسم این سرویس، گوگل درایو است.

 

اما برای مدیریت این فضا شما نیاز به یک نرم افزار در گوشی اندرویدی خود دارید. نرم افزار Google Drive مدیریت کاملی روی سرویس ابری میدهد و شما میتوانید به کمک این نرم افزار از تمامی امکانات سرویس ابری گوگل استفاده کنید. گوگل درایو همچنین یک سرویس آپلود رایگان است.

 

شما میتوانید تنظیمات این نرم افزار را به گونه ای قرار دهید که در زمان های خاصی از اطلاعات موجود در گوشی شما نسخه پشتیبان بگیرد تا هر زمان که خواستید به آنها دسترسی داشته باشید.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

علیرضا بازدید : 43 شنبه 28 مهر 1397 نظرات (0)

اگر از علاقمندان به نقاشی کشیدن هستید و میخواهید در تلفن همراهتان به نقاشی بپردازید، نرم افزار Infinite Painter همه ابزارهای لازم را در اختیارتان قرار میدهد.

 

با استفاده از نرم افزار Infinite Painter میتوانید تصاویر گرافیکی بسیار زیبایی را نیز طراحی و خلق کنید.

 

از قابلیت های خوب این نرم افزار میتوان به داشتن انواع قلم نقاشی، کیفیت بالای ذخیره تصاویر، قابلیت ذخیره به عنوان فایل PSD و... اشاره کرد.

 

نرم افزار اندرویدی Infinite Painter علاوه بر نقاشی و طراحی، قابلیت تبدیل عکس به نقاشی را نیز دارد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

علیرضا بازدید : 40 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار MacroDroid Pro برای اندروید منتشر شد. (3.28.4)

 

هر کاربری دوست دارد تنظیماتی روی گوشی موبایل خود اعمال کند تا استفاده از آن سریع تر و آسان تر شود.

 

برای مثال شاید شما بخواهید گوشی را طوری تنظیم کنید تا در صورتی که روی یک تصویر گوشی خود را میلرزانید، تصویر به صورت خودکار در اینستاگرام آپلود شود.

 

یا شاید بخواهید گوشی را طوری تنظیم کنید تا تنها زمانی که وارد تلگرام شدید، اینترنت شما فعال شود و بعد از آن مجددا اینترنت قطع شود.

 

با استفاده از نرم افزار MacroDroid میتوانید هرگونه شخصی سازی را روی تلفن همراه خود اعمال کنید. این نرم افزار بسیار کامل بوده و به صورت اختصاصی برای انجام اتوماتیک کارها در موبایل های اندرویدی طراحی شده است.

 

از سایر قابلیت های نرم افزار MacroDroid امکان انجام خودکار کارها است. یعنی میتوانید تنظیم کنید که گوشی شما در زمان مشخصی یک کار خاص را انجام بدهد. مثلا در یک ساعت خاص، اینترنت را وصل کند، یک پیام تلگرامی ارسال کند، و سپس اینترنت را قطع کند. یا مثلا اگر باتری به زیر 20 درصد رسید، نور صفحه را کم کند.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

علیرضا بازدید : 32 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

Nimbuzz 1.93 With Chatroom نام مسنجر قدرتمند و معروفی است که برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر شده است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید به مسنجرهای مختلف و پرطرفداری همچون Yahoo,Google,MSN,Facebook و....متصل شده و به چت با دوستان خود بپردازید ، همچنین این نسخه دارای چت روم نیز می باشد که به شما این امکان را نیز می دهد تا بتوانید وارد اتاق های چت نیز بشوید.

علیرضا بازدید : 33 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

با نرم افزار پر کاربرد App 2 SD Pro v2.33 می توانید تمامی برنامه های نصب شده بر روی گوشی موبایل آندروید خود را از حافظه گوشی به کارت حافظه منتقل کنید.

اکثر برنامه های نصب شده قابلیت انتقال کامل به کارت حافظه را دارند. در این صورت شما می توایند در مواقع ضروری بخشی از حافظه گوشی خود را خالی کنید. و یا قبل از فلش کردن گوشی، از برنامه های نصب شده بکاپ بگیرید.

سرزمین سایت این برنامه مفید را به همه دارندگان گوشی های آندروید پیشنهاد می کند.

نسخه های جدید این نرم افزار، با عنوان AppMgr Pro III منتشر شده است.

علیرضا بازدید : 59 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

دارندگان گوشی های اندروید، یک نرم افزار فوق العاده پخش موسیقی و فایل های صوتی است.

GoneMAD Music Player Full یک پلیر قدرتمند و بسیار زیباست که با استفاده از آن می توانید انواع فایل های صوتی را با بهترین کیفیت اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

این نرم افزار بر روی سیستم عامل آندروید قابل نصب و اجرا می باشد.

علیرضا بازدید : 35 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

وجود یک نرم افزار لیست سیاه یا همان Black List در هر گوشی موبایل ضروری است. توسط نرم افزار Black List Pro شما می توانید یک لیست از شماره های مورد نظر خود ایجاد کنید تا گوشی شما هیچ SMS یا تماسی از آنها دریافت نکند.

علیرضا بازدید : 27 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

نرم افزار Test Your English مهارت شما را در زبان انگلیسی بهبود می بخشد. این نرم افزار در سه نسخه مقدماتی، متوسطه و پیشرفته عرضه شده است. این برنامه شامل بیش از 900 نوع تست چند گزینه ای می باشد. تست ها به چند دسته زبان، شغلی، تلفظ، لهجه و خطاهای در جمله ها تقسیم بندی می شوند.

علیرضا بازدید : 25 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

مجموعه ای قدرتمند از مرجع ها و ابزارهای الکترونیکی در برنامه ElectroDroid. این برنامه دارای قابلیت های زیادی از جمله محاسبه مقدار اهم مقاومت ها می باشد. توصیه می شود افرادی که با علم الکترونیک سروکار دارند حتما این برنامه را دانلود کنند.

علیرضا بازدید : 31 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

توسط نرم افزار PhotoShake! Pro می توانید با موبایل اندرویدی خود چند عکس را در قالب خاصی ترکیب کرده و یک عکس زیبا و بزرگ شبیه پوستر بسازید.

 

مراحل کار با این نرم افزار بسیار ساده است:

- ابتدا یک قالب انتخاب کنید.
- عکس های خود را وارد برنامه کنید و نوع کاغذ را انتخاب کنید.
- گوشی موبایل خود را تکان دهید تا عکس ها با هم ترکیب شوند و در قالب قرار بگیرند.

 

همچنین با استفاده از ابزارهای ویرایش می توانید افکت های زیبایی به عکس بدهید.

علیرضا بازدید : 244 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

یکی از معضلات بزرگ هر کاربر گوشی اندرویدی، کاهش سرعت گوشی و برخی از مشکلات نرم‌افزاری می‌باشد.

با گذر زمان، سرعت گوشی همانند روز‌های اول نخواهد بود. اما شما می‌توانید با انجام برخی کار‌ها همچون بهینه‌سازی و استفاده از نرم‌افزار‌های افزایش دهنده سرعت گوشی، مانع از بروز چنین مشکلاتی شوید.

در این مطلب از سرزمین دانلود، نرم‌افزاری با نام SD Maid Pro که وظیفه آن پاکسازی کش‌ها و فایل‌های غیر ضروری موبایل اندروید می‌باشد را منتشر کرده ایم.

عملکرد این نرم‌افزار به صورت خودکار بوده و فقط کافیست بخش موردنظرتان را جهت پاکسازی انتخاب کنید.

البته لازم است بدانید که استفاده کردن از این نرم‌افزار، نیازمند روت بودن گوشی می‌باشد. با استفاده از SD Maid Pro خواهید توانست فضای خالی گوشی را نیز افزایش دهید.

بهینه سازی گوشی، رفع مشکلات اندروید، پاکسازی فایل های بی مصرف، و افزایش سرعت موبایل، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار اندرویدی هستند.

برای دانلود و آشنایی با سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این نرم‌افزار بهینه‌ساز، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

علیرضا بازدید : 32 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

گوش کردن به موسیقی در موبایل، یکی از متداول‌ترین کارهایی است که انجام می‌دهیم. اما اگر شما به دنبال یک آهنگ خاص باشید، باید سایت‌های زیادی را زیر و رو کنید.

برای مثال شما در حال شنیدن یک موزیک هستید و نام آن را نمی‌دانید. در این صورت به احتمال زیاد قادر به پیدا کردن آن نخواهید بود. اما مشکل شما توسط نرم‌افزار SoundHound Music Search برطرف خواهد شد.

SoundHound Music Search نرم‌افزاری برای جستجو و شناسایی آهنگ های در حال پخش، و در اختیار گذاشتن فایل صوتی آن می‌باشد. کافیست برنامه را اجرا کنید و گوشی را در محیطی که یک موزیک در حال پخش است بگیرید. بعد از آن نرم‌افزار شروع به شناسایی و پیدا کردن آهنگ مورد نظر خواهد کرد.

شما حتی می‌توانید با خواندن متن آهنگ نیز به فایل صوتی آن دست یابید.

در مجموع این نرم افزار توانایی تشخیص آهنگ، نمایش مشخصات آهنگ، و دانلود آهنگ در موبایل های اندرویدی را دارد. البته توجه داشته باشید که این نرم‌افزار قابل استفاده برای موزیک‌های انگلیسی زبان می‌باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

علیرضا بازدید : 27 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

اگر از جمله افرادی هستید که مدام در حال تماس تلفنی با افراد دیگر هستید، برای راحتی خودتان هم که شده میتوانید یک نرم افزار مدیریت تماس روی تلفن همراه خود نصب کنید.

 

Truecaller از پرطرفدارترین نرم افزار ها جهت شماره گیری سریع برای تماس با مخاطبین مورد علاقه، و مدیریت تماس برای گوشی و تبلت اندرویدی است.

 

نرم افزار Truecaller امکان دسترسی سریع به اطلاعات مخاطبی که میخواهید با او تماس بگیرید را میدهد، و همچنین به سرعت اطلاعات را برای استفاده بعدی در دفترچه تلفن ذخیره میکند.

 

از این نرم افزار برای ساخت لیست سیاه نیز میتوانید استفاده کنید. در مجموع میتوان Truecaller را یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت تماس و شماره گیر برای موبایل های اندرویدی به حساب آورد.

 

اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این نرم افزار را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.

علیرضا بازدید : 31 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

در این مطلب می‌خواهیم شما را با بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌ در زمینه ویرایش ویدئو در موبایل اندروید آشنا کنیم.

بی‌شک علاقمندان به فیلم و فیلمبرداری، عاشق نرم‌افزار ویرایش ویدئو "VideoShow" خواهند شد!

اگر می‌خواهید ویدئو‌‌های منحصر به فرد همراه با ابزار‌ها و افکت‌های گوناگون خلق کنید، همین حالا به ادامه مطلب مراجعه کرده و این نرم‌افزار محبوب را دانلود کنید.

امکان ساخت ویدئو‌هایی با کیفیت HD، افکت‌گذاری‌های جالب و جذاب، اضافه کردن متن روی فیلم، تبدیل عکس به فیلم، ساخت کلیپ با عکس و آهنگ، برش فیلم، صداگذاری روی فیلم، و... فقط برخی از قابلیت‌های این نرم‌افزار ویرایش فیلم اندروید هستند.

 

در ادامه مطلب، تصاویری هم از محیط داخلی این نرم‌افزار قرار داده شده است.

علیرضا بازدید : 28 جمعه 27 مهر 1397 نظرات (0)

اگر از تصاویر بک گراند صفحه هوم اسکرین و زنگ های آلارم پیش فرض در گوشی یا تبلت اندرویدی خود خسته شده اید و از بی کیفیتی و یکنواختی آنها ناراضی هستید، برایتان پیشنهاد خوبی داریم. یک نرم افزار جالب به اسم ZEDGE Ringtones & Wallpapers که میخواهیم به معرفی آن بپردازیم.

احتمالا برای شما نیز پیش آمده که پس از شنیدن آلارم گوشی خود، با وحشت و دلهره از خواب می پرید، آلارم را قطع میکنید و سپس دوباره می خوابید! اپلیکیشن ZEDGE Ringtones & Wallpapers با رینگتون های عالی خود مشکل شما را حل کرده است. این نرم افزار شما را از دانلود والپیپر و زنگ اندروید بی نیاز میکند!
 

با استفاده از این برنامه مفید می توانید زنگ های مناسب سلیقه خود را انتخاب و تنظیم کنید. این رینگتون ها بر اساس نت های موسیقی محرک مغزی طراحی و ساخته شده است. ضمن اینکه با فعال شدن این هشدارها می توانید لیستی از کارهای روزانه و یا ملاقات های مهم خود را نیز یادآوری نمایید.
 
توسط این اپلیکیشن محبوب میتوانید حتی با سرعت کم اینترنت، به راحتی به سرور برنامه متصل شوید و از هزاران والپیپر و رینگتون های زیبا با دسته بندی های مختلف دیدن کنید و هرکدام را که تمایل داشتید دانلود کنید. از امکانات جالب برنامه این است که می توانید بدون خارج شدن از اپلیکیشن، عکس و یا رینگتون مدنظر را برای والپیپر و زنگ موبایل اندرویدی خود انتخاب کنید.
 
پیشنهاد میکنیم برای اینکه از والپیپر و رینگتون های گوشی خود خسته نشوید، اجازه ی تغییر بک گراند و تغییر زنگ موبایل را به این برنامه بدهید. همچنین می توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که فقط از عکسها و رینگتون هایی که شما قبلا آنها را به فهرست علاقمندی های خود اضافه کردید، جهت تغییر خودکار والپیپر و زنگ آلارم و تماس استفاده کند.

اپلیکیشن ZEDGE Ringtones & Wallpapers یکی از بهترین نرم افزارهای زیبا سازی موبایل است که آن را به همه کابران موبایل های اندرویدی پیشنهاد میکنیم.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر و ویژگی های این نرم افزار را مشاهده کنید.
علیرضا بازدید : 42 پنجشنبه 26 مهر 1397 نظرات (0)

چه کسی دوست ندارد کارایی باتری موبایل اش افزایش پیدا کند ؟

نرم افزار Battery Repair میتواند عملکرد باتری موبایل شما را به طرز محسوسی بهبود بخشیده و در بهترین حالت حدود 3 ساعت بر زمان کار آن اضافه کند.

 

اگر باتری موبایل شما به دلیل استفاده زیاد ضعیف شده و دیگر مثل قبل شارژ نگه نمیدارد، این نرم افزار با سیستم مخصوص بهینه سازی باتری قادر است مشکلات باتری موبایل شما را برطرف کند. نرم افزار Battery Repair تنها نرم افزاری است که برای تعمیر و تقویت باتری گوشی های موبایل ساخته شده است.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار جدید اندروید میباشد.

علیرضا بازدید : 32 پنجشنبه 26 مهر 1397 نظرات (0)

نهج البلاغه، کتابی ارزشمند برای مسلمانان و مخصوصا شیعیان است. این کتاب حاوی درس های آموزنده ای برای زندگی است و میتواند سرمشقی برای زندگی سعادتمند تر باشد.

 

در این مطلب، نرم افزار نهج البلاغه مخصوص موبایل های اندروید را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار حاوی حکمت ها، خطبه ها، و نامه های حضرت علی (ع) به همراه ترجمه فارسی آنها میباشد.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار جدید اندروید میباشد.

علیرضا بازدید : 24 پنجشنبه 26 مهر 1397 نظرات (0)

اگر شما هم بازی یا نرم افزاری را از اندروید مارکت دانلود کرده باشید، حتما دیده اید که بعد از مدتی استفاده، برای ادامه کار نیاز به رجیسترکردن دارند. و در غیر این صورت غیر فعال شده و یا با محدودیت هایی مواجه میشوند.

 

نرم افزار Lucky Patcher که در گوشی های اندرویدی قابل نصب است، برنامه های نصب شده در گوشی شما را جستجو کرده و آنهایی را که نیاز به رجیستر و یا تایید License دارند پیدا میکند. سپس میتواند به صورت اتوماتیک آنها را در گوشی شما رجیستر کرده و محدودیت های آنها را حذف کند. به این ترتیب میتوانید به راحتی از برنامه ها و بازی های محبوب خود در اندروید استفاده کنید و دیگر نگرانی بابت رجیستر کردن آنها نداشته باشید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار جدید اندروید میباشد.

علیرضا بازدید : 217 پنجشنبه 26 مهر 1397 نظرات (0)

همانطور که میدانید، دکل های آنتن دهی موبایل در نقاط مختلف شهر پراکنده هستند. معمولا گوشی شما به اولین دکل آنتنی که پیدا کند متصل میشود و از آن برای ارتباط با شبکه موبایل استفاده میکند.

زمانی که سیگنال خیلی ضعیف شود، گوشی شما به دنبال دکل آنتن دهی دیگری میگردد. اما ممکن است گاهی اوقات موبایل شما به دکلی که سیگنال آن چندان قوی نیست متصل شود. در حالی که دکل قوی تر و بهتری هم در دسترس باشد.

 

نرم افزار Signal Booster Pro میتواند به صورت اتوماتیک، قوی ترین دکل مخابراتی را پیدا کرده و همیشه از آن برای ارتباط با شبکه موبایل استفاده کند. به این ترتیب میتوانید همیشه بالاترین آنتن دهی را داشته باشید. همچنین این نرم افزار باعث تقویت آنتن موبایل شما خواهد شد.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار جدید اندروید میباشد.

علیرضا بازدید : 41 پنجشنبه 26 مهر 1397 نظرات (0)

میخواهید دوستان و اطرافیان خود را شگفت زده کنید ؟ قالب ویندوز 8 را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید !

 

نرم افزار Windows 8 for Android ظاهر زیبا و خیره کننده ای به گوشی اندرویدی شما خواهد داد. اما این نرم افزار فقط یک قالب نیست. بلکه مجموعه ای از آیکون ها و میانبر های مخصوص ویندوز 8 را نیز به گوشی شما اضافه میکند تا احساس کار کردن با ویندوز 8 را در گوشی موبایل خود تجربه کنید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار جدید اندروید میباشد.

علیرضا بازدید : 38 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

شاید برایتان پیش آمده باشد که بعد از مدتی استفاده از ویندوز، بر اثر ویروس و یا اشکالاتی از این قبیل مجبور به نصب مجدد ویندوز باشید. همیشه به علت طولانی بودن روال نصب مجدد نرم افزار ها و درایور های ویندوز، بیشتر کاربران ترجیح میدهند ویندوز سیستم خود را تا جای ممکن تعویض نکنند.

 

یکی از راه حل های بسیار مناسب برای جلوگیری از صرف وقت زیاد برای نصب مجدد ویندوز و نرم افزارهای جانبی، بکاپ گرفتن از ویندوز است. یعنی در زمانی که ویندوزتان به صورت صحیح کار میکند از آن بکاپ میگیرید، و در زمان بروز مشکل در عرض چند دقیقه میتوانید آن را بازگردانی کنید.

 

یکی از نرم افزار های معروف در زمینه بکاپ گیری از ویندوز، نرم افزار Acronis True Image میباشد. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به صورت کامل از ویندوز و تمام برنامه های نصب شده و درایور ها، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

سپس در هر زمان و در صورت نیاز میتوانید این بکاپ را بازگردانی کنید تا ویندوز شما دقیقا به وضعیت قبل برگردد. این نرم افزار برای بکاپ گیری از ویندوز در انواع کامپیوتر و لپتاپ قابل استفاده میباشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت ناکامان تنها دریافت کنید.

علیرضا بازدید : 45 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

Win7Codecs 3.1.5 پخش بدون دردسر فیلم های DVD و فایل های صوتی در ویندوز 7 .

یکی از مواردی که برای اکثر کاربران کامپیوتر تاکنون مشکلات زیادی بوجود آورده اند کدک هاهستند. کدک ها معمولا توسط یک پک عرضه میشوند که با نصب کردن این پک شما بدون هیچ دردسری و بدون هیچ تنظیمات خاصی قادر خواهید بود که در نرم افزارهایی که فایلهای مورد نظر شما را نمایش نمی دادند، فایلهای خود را به راحتی تماشا کنید. با نصب این پک فایلهای شما در تمامی نرم افزارها به فایلهای قابل پخش تبدیل خواهند شد. این پک یک نرم افزار نیست بلکه به نرم افزار های پخش چند رسانه ای (Multi Media) کمک میکند که تمامی فایلهای صوتی و تصویری شما را نمایش دهد.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار میباشد.

علیرضا بازدید : 36 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1442 :
- محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید
- پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول
- در اختیار گذاشتن تمام اطلاعات یک فایل صوتی یا تصویری مانند : نوع فایل ، پسوند و...
- هماهنگی و پشتیبانی از برنامه های : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
 


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار میباشد.

علیرضا بازدید : 41 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

اگر به دنبال قدرتمندترین مدیا پلیر جهان می گردید ما آن را به شما معرفی می کنیم. GOM Player قدرتمند و مهمتر از همه یک مدیاپلیر کاملا رایگان است که تمام نیازهای شما را در امر مشاهده و اجرای فایلهای صوتی و ویدئویی برآورده می کند. این نرم افزار که نسخه نهایی ارائه شده پیشکش شما کاربران عزیز و دوست داشتنی سرزمین دانلود. بصورت خلاصه برخی از امکانات و توانمندیهای این مدیاپلیر قدرتمند را برای شما توضیح می دهیم و امیدواریم که از استفاده آن لذت ببرید.


امکانات پخش کننده رسانه ای GOM
جستجوگر کدک : گم پلیر شامل کدک های بسیاری است که شما را از نصب هرگونه کدک های جداگانه برای نمایش فیلمهای با فرمتهای مختلف بی نیاز می کند. کدکهایی همچون XviD, DivX, FLV1, AC3, OGG, MP4, H263 و بسیاری دیگر. برای آن دسته از فیلمهایی که نیاز به کدک جداگانه دارند پلیر گم شما را به محل آن کدک جهت دانلود هدایت می کند. پس بنابر این هیچ مشکلی برای کدک های مختلف نخواهید داشت.
پخش فایل AVI شکسته(حق امتیاز) : در فایل های AVI اگر شاخص آن خراب باشد و یا فیلم بصورت ناقص دریافت شده باشد نمی توان آن را نمایش داد چون شاخص ها در انتهای فایل قرار می گیرند. اختراع این فن آوری توسط گم شما را قادر می سازد تا فایلهای با شاخص خراب و یا شکسته را نیز مشاهده کنید.
پشتیبانی قدرتمند از زیرنویس : پلیر گم فایلهای زیر نویس SMI, SRT, RT, SUB را پشتیبانی می کند. شما می توانید حاشیه ، محل ، اندازه ، وضوح تصویر ، فونت و دیگران موارد مربوط به زیر نویس را مشخص کنید. شما حتی می توانید زیر نویسهایی را که با فیلم هماهنگی ندارند را تنظیم و هماهنگ کنید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار میباشد.

علیرضا بازدید : 36 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

Ace Translator  نام نرم افزاری است که به راحتی  توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را  از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا 53 زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی  ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

نکته قابل توجهی که در مورد این نرم افزار می توان  گفت  ترجمه بسیار روان متون ، نسبت به   دیکشنری بابیلون  در ترجمه متن از هر زبانی به زبان دیگر به خصوص زبان شیرین فارسی است .
 


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار میباشد.

علیرضا بازدید : 44 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

قطعآ در هنگام گشت و گذار در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف میسازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام بازی های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم.

کاربران ایرانی به دلیل تحریم سایت Adobe قادر به دانلود این پلاگین نیستند و سایت سرزمین دانلود مفتخر است که جدید ترین نسخه این پلاگین معروف را به صورت کاملآ رایگان برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار میباشد.

علیرضا بازدید : 44 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

Premium Booster 3.8.0.9900 یک برنامه ی ساده ولی قدرتمند در زمینه ی بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد که با آن به راحتی میتوانید تمامی ایرادها و اشکالهای رجیستری ویندوز را برطرف کنید.

 برخی از ویژگی های Premium Booster 3.8.0.9900 :

    * عدم نیاز به انجام تنظمیات خاص
    * بهینه سازی رجیستری و افزایش سرعت آن
    * قابلیت از بین بردن انواع خطاها در رجیستری
    * از بین بردن هرگونه رجیستری فایل هایی که باعث کاهش کارآیی در سیستم عامل شده اند.
    * تعمیر آن بخش از رجیستری که در طول زمان دچار مشکل شده اند.
    * واسط کاربری کاملا گرافیکی و جذاب
    * حجم پائین و سرعت بالا در عملکرد کلی نرم افزار
    * سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
    * و …


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار میباشد.

علیرضا بازدید : 30 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

BitTorrent یک نرم افزار کمکی برای دانلود از شبکه تورنت است. توسط این نرم افزار می توانید به راحتی فایل های با حجم بالا را از طریق سیستم اشتراکی دریافت کنید.

 

سیستم اشتراک گذاری تورنت (Torrent) بزرگترین سیستم اشتراک گذاری فایل در جهان است. در این سیستم فایل ها توسط کاربران به اشتراک گذاشته میشود و سایر کاربران میتوانند همزمان با دانلود فایل، همان قسمت دانلود شده را به اشتراک بگذارند تا دیگران هم دانلود کنند. به این ترتیب زنجیره بزرگی از کامپیوترها در سراسر دنیا برقرار میشود.

 

وقتی شما فایلی را از طریق تورنت دانلود میکنید، سیستم تورنت آن فایل را از تمام کامپیوترهایی که فایل مورد نظر در آنها به اشتراک گذاشته شده به صورت همزمان دانلود میکند. یعنی ممکن است فایلی که در حال دانلود آن هستید از صدها کامپیوتر مختلف دریافت شود. هرچه تعداد افرادی که فایل مورد نظر را به اشتراک گذاشته اند (Seed ها) بیشتر باشد، سرعت دانلود آن فایل هم افزایش خواهد یافت.

 

البته دریافت فایل از تورنت به این پیچیدگی ها هم نیست. نرم افزار BitTorrent یکی از نرم افزار های ساده برای دانلود از تورنت میباشد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار میباشد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 171
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 116
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 9,391
  • بازدید کلی : 70,242